خاطرات کاغذی

ببینید | ملوان زبل

خاطرات کاغذی | توتر لاکپشت

"توتر" ، لاکپشت شیک پوش سبز رنگی بود که همواره ، از وضعیت و موقعیت خودش شاکی بود و می‌خواست فرد دیگری باشد وشغل ومنسب جالب ومتفاوتی داشته باشد. مثلا شوالیه، خلبان، ناخدای کشتی و... همیشه هم آخرش خراب می کرد! توتر توسط مارمولکی با پوشش لباس انسان ها که نشان جادوگری اش کلاهی مخروطی شکل بر سر وچوب جادویش بود به آرزوهایش می رسید.
کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۸
نویسنده مریم فلاح

مارمولک که در تنه درخت زندگی می کرد قادر بود به کمک فوت و فن جادوگری لاکپشت را به زمان گذشته و هر سرزمینی که دلش می خواهد ببرد، اما سفرهای لاکپشت همیشه به یک فاجعه تبدیل می شد و او خیلی زود متوجه می‌شد که همه چیز به آن آسانی‌ که فکر می‌کرده، نیست ؛ بنابراین از خواسته‌اش پشیمان می‌شد و به ناچار مارمولک را به کمک می طلبید و می گفت : "کمک ! کمک ! آقای جادوگر! آقای جادوگر" . بعد جادوگر با صداپیشگی خاطره انگیز "کنعان کیانی" می گفت: "کار هر بز نیست خرمن کوفتن؛ گاو نر می خواهد و مرد کهن ."
مجموعه کارتونی توتر لاک‌پشت (به انگلیسی: Tooter Turtle) اولین بار اکتبر سال ۱۹۶۰ میلادی از شبکهٔ تلویزیونی ان‌بی‌سی به روی آنتن رفت و در ایران جزو کارتون های قدیمی دهه ۶۰ شمسی محسوب می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها